Producenci
Pytania i odpowiedzi

Pytania i odpowiedzi

Zakupy

1. Czy muszę dokonać rejestracji aby zrobić zakupy?
Nie, produkty można zakupić bez rejestracji konta, jednakże, zachęcamy do jego założenia. Rejestracja konta to pakiet korzyści: rabat na pierwsze zamówienie, historia zamówień, uczestnictwo w promocjach oraz akcjach rabatowych.

2. Jaki jest koszt dostawy?
Zamówienie przekazujemy zgodnie z wybraną przez Państwa opcją:
-Paczkomaty 9,90 zł,
-Kurier 11,90 zł,
-Kurier pobranie 17,90 zł.

3. Czy jest możliwa wysyłka za granicę?
Nie, na chwilę obecną nie realizujemy wysyłek zagranicznych.

4. Jakie są możliwe formy płatności?
Płatności można dokonać w następującej formie:
-przelew tradycyjny na konto bankowe mBank S.A. 65 1140 2004 0000 3502 7930 1524 w tytule podając nr zamówienia,
-za pośrednictwem platformy płatności elektronicznej,
-BLIK,
-karty płatnicze,
-GooglePay.

5. Czy oferowane produkty są oryginalne?
Tak, wszystkie produkty w naszym asortymencie są oryginalne.

6. Na mój adres e-mail nie wypłynęło potwierdzenie zamówienia, co mogę zrobić?
Jeżeli e-mail z potwierdzeniem zamówienie nie wpłynął do Państwa w ciągu 30 minut prosimy o sprawdzenie zakładki Spam na Państwa poczcie. Jeżeli nie mogą go Państwo znaleźć prosimy o kontakt pod adresem kontakt@soremo.pl.

7. Dlaczego moje zamówienie zostało anulowane?
Termin opłacenia złożonego zamówienia to 7 dni, jeżeli po tym terminie nie zaksięgujemy od Państwa wpłaty zamówienie zostaje automatycznie anulowane. Jeżeli zrobili Państwo płatność po tym terminie prosimy o kontakt z naszym biurem pod adresem kontakt@soremo.pl Jeśli nie dokonaliście Państwo płatności zachęcamy do wznowienia zamówienia i złożenia go ponownie.

8. Dlaczego nie mogę dodać do koszyka większej ilości produktu?
Sprzedajemy jedynie produkty, które aktualnie posiadamy na magazynie. Dzięki temu zapewniamy szybki czas dostawy produktów. Jeżeli ilość ta jest dla Państwa za mała prosimy o kontakt z nami.

Zwroty

1. Jak zwrócić towar?
Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość w terminie 14 dni, który rozpoczyna się w dniu otrzymania przez Państwa towaru. W celu zwrotu towaru należy przesłać go w stanie niezmienionym wraz z otrzymaną fakturą oraz formularzem zwrotu na adres firmy:

Soremo Sp. z o.o.
ul. Niebyła 9/54
31-763 Kraków

Koszty wysyłki ponosi zamawiający, nie przyjmujemy przesyłek „za pobraniem”.

2. W jaki sposób i kiedy otrzymam zwrot pieniędzy za zwrócony towar?
Zwrotu wpłaty dokonamy niezwłocznie, nie później jednak niż w przeciągu 14 dni od daty odstąpienia od umowy. Zwrot środków nastąpi w formie przelewu bankowego na rachunek wskazany w formularzu zwrotu. Koszt odesłania towaru ponosi klient.

Reklamacje

1. Jak zareklamować towar?
Mają Państwo prawo do złożenia reklamacji w przypadku stwierdzenia:
- wad fabrycznych produktu,
- uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie dostawy, przy czym, w razie stwierdzenia przez Państwa uszkodzenia produktu podczas transportu, zaleca się aby sporządzić w obecności kuriera protokół szkody zawierający opis wady,
- niezgodności produktu z produktem zawartym w zamówieniu.
Nie stanowią podstawy reklamacji różnice w wyglądzie produktów dostarczonych z zamówionymi, oglądanymi na stronie internetowej sklepu. Formularz reklamacji, reklamowany produkt oraz otrzymaną fakturę VAT prosimy wysłać na adres:

Soremo Sp. z o.o.
ul. Niebyła 9/54
31-763 Kraków

Brak dokumentu potwierdzenia zakupu wyklucza możliwość reklamacji.

2. W jakim terminie reklamacja będzie rozpatrzona?
Zobowiązujemy się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni roboczych liczonych od dnia wpłynięcia do Sklepu reklamowanego produktu. Sklep weryfikuje zasadność reklamacji i informuje mailowo klienta o decyzji.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl