88,32 zł
Cena regularna:
103,90 zł
59,92 zł
Cena regularna:
74,90 zł
71,92 zł
Cena regularna:
89,90 zł
91,92 zł
Cena regularna:
114,90 zł
63,68 zł
Cena regularna:
84,90 zł
80,43 zł
Cena regularna:
114,90 zł
97,43 zł
Cena regularna:
129,90 zł
37,43 zł
Cena regularna:
49,90 zł
82,43 zł
Cena regularna:
109,90 zł
31,92 zł
Cena regularna:
39,90 zł
11,92 zł
Cena regularna:
14,90 zł
37,03 zł
Cena regularna:
52,90 zł
Program lojalnościowy
Cześć! Specjalnie dla Ciebie opracowaliśmy program lojalnościowy. Zarejestruj się, zbieraj punkty robiąc zakupy, zapisując się na newsletter i dodając opinie, a następnie wymieniaj je na pełnowartościowe produkty.
Lista produktów za punkty dostępna jest po zalogowaniu pod adresem: https://soremo.pl/pl/l.
Jak to działa?
- Zarejestruj się w naszym sklepie.
- Zdobywaj punkty:
- robiąc zakupy (1 zł = 1 pkt),
- zapisując się do newslettera (100 pkt),
- wystawiając opinie (1 opinia = 10 pkt).
- Przy okazji kolejnych zakupów wymieniaj punkty na wybrane pełnowartościowe produkty.
- Lista produktów jest dostępna po zalogowaniu pod adresem https://soremo.pl/pl/l lub z poziomu koszyka zakupów.
Regulamin programu lojalnościowego
- Każdy klient, który chce wziąć udział w programie musi się wcześniej zarejestrować, a następnie zalogować przed dokonaniem zakupów,
- Punkty w programie można zdobyć w następujący sposób:
- zakupy w sklepie internetowym: za każdy wydany 1 zł klient otrzyma 1 punkt w programie,
- zapisanie się do newslettera: za zapisanie się do newslettera klient jednorazowo otrzyma 100 punktów,
- wystawienie opinii o produkcie: za każdą wystawioną opinię klient otrzyma 10 punktów w programie.
- Punkty można wykorzystać jedynie w sklepie internetowym dostępnym pod adresem www.soremo.pl.
- Punkty nie podlegają wymianie na gotówkę.
- Punkty można wymieniać tylko na produkty, które mają przypisaną wartość punktową.
- Punktów nie można przekazywać osobą trzecim.
- Sklep zastrzega sobie prawo do zmian asortymentu oferowanego w ramach programu, w szczególności dodawania, odejmowania produktów, zmian ilości punktów za jaki produkt jest dostępny.
- Momentem naliczania punktów jest:
- w przypadku naliczania punktów za zakupy: zakończenie procesu zakupu produktów (przekazanie ich do wysyłki).
- w przypadku naliczania punktów za zapisanie się do newslettera: potwierdzenie przez użytkownika zapisania się do newslettera poprzez kliknięcie linku potwierdzającego,
- w przypadku naliczenia punktów za opinię: zaakceptowanie opinii przez administratora.
- Klient, który chce wykorzystać punkty z programu lojalnościowego do zakupu produktów musi dokonać zakupu przynajmniej jednego produktu w tradycyjny sposób (poza programem).